woensdag 9 juli 2014

Koffieokselpads, Koffiedrab en een Bloemetje voor een Bizon

De harige oksels van Hanna Montana (1), tegenwoordig beter bekend als Miley Cyrus, zijn een grote hit op deze blog. Graag had ik meer spirituele thematiek gehad waar de mensen op afkomen, maar ik heb me nu eenmaal voorgenomen om thema's op te pakken die worden bezorgd waardoor ik wederom genoodzaakt was iets te doen met oksels. Dit keer werd ik in de hoek geduwd van de pads. Iemand wilde wel eens weten hoe het nu eigenlijk zit met okselpads. Dit inspireerde me tot het onderstaande prachtige kunstwerk.

Waarom pak je niet een koffiepad als okselpad?
Als je haar zo ziet dan komen bij mij de associaties los aan een vrouw die eigenwijs en eigenzinnig koffiepads inzet om haar soppende oksels onder controle te houden. De combinatie van het vocht en de warmte zou er dan zomaar toe kunnen leiden dat er een interessante koffiedrab langs haar bovenarm, danwel haar borstkas naar beneden zou kunnen druipen. Op zich een niet echt aantrekkelijk tafereel, maar waarschijnlijk wel een stuk frisser ruikend omdat menigeen koffie gaat zetten om onwelriekendheid te verdrijven uit het huis.

Koffiedrab: ook lekker voor in de tuin
Als we nog even dat beeld terugpakken van die lekkende koffiedrab uit de okselkoffiepads dan kun je je vast ook nog wel voorstellen dat de betrokken vrouw, danwel man, zijn bovenkleding uittrekt om dan vervolgens als een soort sproeier in het midden van een grasveld met tornadosnelheid gaat ronddraaien waardoor de zelf-opgewekte koffiedrab binnen een mum van tijd het gehele veld zal veranderen in een vruchtbaar paradijs, waar veel wilde dieren op af zouden kunnen komen.

Geef een Bizon ook eens een bloemetje (bron 2, John Wilhelm)

NOTEN
(1) http://mooiegedachten.blogspot.nl/2013/03/ode-aan-de-oksel.html
(2) http://www.dailymail.co.uk/news/article-2536481/When-Mother-Nature-meets-Photoshop-IT-director-turns-wildlife-pictures-surreal-works-art.html

1 opmerking:

  1. In april 2015 bleek dit artikeltje toch zijn aantrekkingskracht te hebben vanwege de okselpads. Nu zou ik geneigd zijn om te overwegen wat leempads in te zetten, maar we zijn ook bijn twee jaar verder.

    BeantwoordenVerwijderen